بولدبروز ابرو چیست

بولدبروز ابرو چیست؟

بولدبروز ابرو تکنیک‌ پرطرفدار و جدید آکادمی فی هست که توسط گرند مستر آکادمی فی خانوم منسورا هودزیک (مگی) به دنیا معرفی شد و این تکنیک به عنوان تکنیک برتر آکادمی فی معروف است.

بولدبروز ابرو از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابرو ها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل بولدبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت

بولدبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به شیک پوشی و زیبایی خود دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه این متد آرایش ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در سراسر جهان قرار گرفت

تفاوت بولدبروز ابرو با فیبروز ابرو:

در تکنیک بولدبروز استروک ها (خط های هاشور) ریزتر و برخی بلندتر ، انحنای آنها کمتر یا در دو جهت به حالت اس مانند ، تعداد استروک ها بیشتر است و نمایی سه بعدیتر و زیبا تر به ابرو میدهد.
در این تکنیک بر خلاف فیبروز لبه های ابرو آزاد است و این تکنیک را میتوان با شیدینگ ابرو تلفیق کرد

مزایای بولدبروز ابرو

1- قرینه سازی هر دو ابرو

2- فرم دادن به تاج و آرک ابروها

3- حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد

4- پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

5- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

6- دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش
 
7-رنگ های آکادمی فی گیاهی و بدون سرب بوده و هیچ ضرری نداره

8-به مرور زمان بطور کامل از بین میرود و مثل تاتوهای قدیمی هیچ سایه ی قرمزی و دودی به جا نمیگذارد

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

کسانی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند تاتو قدیمی پر رنگی داشته باشند دیگر نمی توانند از این روش استفاده کنند و این روش برای کسانی استفاده میشود که تا به حال از هیچ نوع متدد های تاتو استفاده نکرده باشند و کسانی که موارد منع تاتو دارند نمیتوانند انجام دهند.

کسانی که تاتو قدیمی دارند میتوانند از تکنیک فی ریمووال آکادمی فی استفاده کنند که تاتو قدیمی بطور کامل پاک‌ کنند و بعد کار فیبروز انجام دهند

مزایا و معایب هاشور ابرو به روش بولدبروز

یکی از مهم ترین مزایای متد بولدبروز این است که حالت طبیعی را برای ابرو به ارمغان می آورد. در این تکنیک به راحتی می توان ابروها را با هم قرینه کرد. می توان بدون نیاز به کشیدن قاب دور ابرو و خارج کردن آن از فرم طبیعی، قسمت هایی از ابرو که خالی هستند مانند کمان یا تاج را پر تر نشان داد.

از آن جایی که قلم مورد استفاده در تکنیک بولدبروز، دستی است و سوزن آن در عمق کمتری از سطح پوست تزریق می شود، درد و سوزش کمتری را نسبت به روش های قدیمی به دنبال دارد. همچنین، روش نیمه دائمی محسوب می شود؛ بدین معنی که با گذشت مدت زمان اندکی پاک شده و امکان تغییر حالت آن وجود دارد.

از جمله معایب روش بولدبروز در هاشور ابرو این است که به علت دستی بودن قلم، به دقت و مهارت بیشتری نیاز است و برای نتیجه بهتر حتما باید به متخصص حرفه ای مراجعه شود.
علاوه بر این، افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند، دیگر نمی توانند از روش بولدبروز برای طراحی ابرو خود استفاده کنند. به بیانی دیگر، تنها افرادی می توانند از روش بولدبروز بهره مند شوند که تا به حال از هیچ یک از متدهای تاتو استفاده نکرده باشند یا تاتو خیلی کمرنگی داشته باشند.

انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک بولدبروز 

در روش بولدبروز ، مدلهای مختلف هاشور وجود داد که می توان مدلی را انتخاب کرد که با فرم صورت و ابروها مطابقت دارد. 
1. مدل هاشور spine-3 در این مدل هاشور ابرو که به تیغ ماهی هم معروف است، نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار داشته و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند. 
2. هاشور spine-5 این مدل هاشور معروف به هاشور ابروی آسیایی نیز می باشد و در آن نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد. 
3. هاشور spine-6 در هاشور spine-6 یا هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار گرفته و همه هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند. 
4. هاشور upper spine در این مدل بولدبروز نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار دارد و تمام هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند. 

عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری هاشور ابرو به روش بولدبروز

نوع پوست

یکی از عوامل تاثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو، نوع پوست مشتری است.
پوست های بسیار خشک‌ و بسیار چرب و پوست های ضخیم که به اصطلاح پوست پرتقالی باشند ، ماندگاری ابرو کمتر خواهد بود.

تغییر هورمون های بدن

دوران پریودی، بارداری و شیردهی از جمله دورانی است که هورمون های بدن تغییر یافته و بر ماندگاری هاشور ابرو تاثیر بسیاری می گذارند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که تا زمان اتمام دوره های فوق صبر کرده و سپس نسبت به انجام فیبروز اقدام کنید.
بعد از انجام بوتاکس تا یک‌ ماه نمیتوانید کار فیبروز انجام دهید

رنگ های مورد استفاده در فیبروز بولدبروز

رنگ های آکادمی فی فیبروز ابرو بی ضررترین و بهترین رنگ های دنیاست و در رنگ های مختلفی اجرا می شود. این رنگ ها از انواع مواد معدنی و گیاهی تهیه و تولید می شود همچنین با توجه به اینکه فاقد فلزات سنگین و سرب می باشد به راحتی جذب پوست شده و از این رو هیچ آسیبی به پوست نمیرسونه و ظاهر ابرو بسیار طبیعی نمایان می شود. هم چنین از دغدغه های خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از برجای ماندن ته رنگ از این متد می باشد که با خیالی راحت می توان گفت جای هیچ نگرانی و استرسی نمی باشد و رنگ های آکادمی فی در این روش زیبایی به راحتی و کامل از روی پوست پاک می گردد و هیچ ته رنگ قرمز بر جای نمی ماند.

ماندگاری بولدبروز ابرو

ماندگاری بولدبروز ابرو از دیگر موردهایی می باشد که بی شک افرادی که خواهان اجرا و انجام این روش هستند به این موضوع حساسیت بسیاری نشان می دهند. در حالت کلی می توان گفت هاشور ابرو ها به روش فیبروز به علل بسیار زیادی بستگی دارد؛ اما در حالت عادی می توان گفت ماندگاری این روش آرایش ابرو بین 6 ماه تا 1 سال خواهد بود چرا که هاشورهای انجام شده با روش بولدبروز نسبت به روش های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری دارد.

مراحل انجام بولدبروز ابرو

ابتدا باید در تاج ابرو، خطوط بولدبروز اجرا شود، و دو بار هر خط را تمدید نمود. سپس نوبت به شوک دادن رنگ می رسد، با گذشت 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ می گیرند و نوبت بی حس کردن می باشد. البته باید توجه داشت که از 10 روز قبل نباید ابروها را رنگ کنید. رنگ استفاده شده در این روش نباید زیاد روشن باشد. در مرحله بعد دم ابرو و آرک آن ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر شوند. اجرای بولدبروز ابرو با توجه به نوع پوست در چند مرحله انجام می شود. پوست خشک و نرمال گزینه مناسبی برای فیبروز ابرو هستند. دستگاه مورد استفاده در روش بولدبروز قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک بولدبروز می باشد. این دستگاه مانند یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند. 

بولدبروز ابرو

قیمت بولدبروز ابرو

هزینه بولدبروز ابرو به مدل هاشور بستگی دارد. از آن جایی که تکنیک فیبروز روشی جدیدتر نسبت به روش هایی نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است بنابراین قیمت بیشتری نیز دارد. این روش به دوبار ترمیم نیاز دارد که هزینه آن کمتر از هاشور ابرو می شود. 

خصوصیات بولدبروز کار ماهر 


یک بولدبروز کار یا مدرس بولدبروز باید مدرک از آکادمی فیبروز اخذ کرده باشد به این افراد لوگوی مخصوص بولدبروز داده می شود و در سایت اصلی فیبروز نیز نام آن ها درج می شود. بنابراین می توان آن ها را از طریق لوگو و کدی که زیر لوگوی آن ها نمایش داده می شود، تشخیص داد.


آکادمی فی چیست ؟
شرکت آکادمی فی بزرگترین شرکت تاتو دنیاست که توسط آقای برانکو بابیک در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان زیادی در سراسر دنیاست که خانوم سبحانی یکی از شاگردان این شرکت هستند و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

زهرا سبحانی مستر اسیستنت بولدبروز آکادمی فی
آکادمی زهرا سبحانی

 

نوشته قبلی

فیبروز ابرو چیست

نوشته بعدی

فیبروز ابرو چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری